fredag 27 februari 2015

Vårlig färgsättning

Oj, vad det längtas efter vår i mitt Instagramflöde! Jag förstår det. Men eftersom jag bor i norra Sverige, så vet jag att det dröjer innan det blir vår här. Jag passar på att njuta av de soliga vackra vinterdagarna och låtsas inte om de trista grå dagarna (som idag). :) Men man kan ju alltid "våra" till det hemma. Fräsch och vårlig färgsättning i bilderna ovan. Nu råkar det vara två sovrumsbilder, men färgerna blir förstås lika fina i vardagsrummet.

Bilder från Vt Wonen och Casework (via Pinterest). 

4 kommentarer:

KATJA/ NEOVIA HOUSE sa...

Jättefina färger :) Lugna och fräscha

HD Wallpapers sa...

Excellent site I have bookmarked your site..

Fashions sa...

This was a really great read, appreciation for taking the time to put it together! Touched on some very good...

ebony lorange sa...

Looks awesome this shared. I appreciated this published. Photo Editing Guide
Web Image Editing
Neck Joint Service
Cut Out Background
Image Editing
Clipping Path
Masking Help
Photoshop Editing
Neck Joint Tutorial
Photography Help