fredag 27 februari 2015

Trevlig helg!

Nu är det dags att återuppta mina fredagsinlägg där jag önskar Trevlig helg! Efter att halvt ha jobbat ihjäl mig det senast året, så finns det nu mer tid. Jag kan blogga mer. Det känns så bra! Jag har behov av att skriva. 

Min helg blir inte så spännande. Jag jobbar i morgon. Det är alltid lite extra trevligt att jobba i butiken på lördagar, så det är helt ok. På söndag måste jag nog jobba lite, men mest ska jag fixa hemma och hänga med familjen. Nästa helg blir helledig. Jag lovar (mig själv)! :) 
Trevlig helg alla fina! ❤ 

Bild från By Nord, via Nordic Leaves.

9 kommentarer:

Nilla Tankebubblor sa...

Trevlig helg!

Annika sa...

Nilla: Tack snälla!

Finaste mattan sa...

Puderrosa, tänk att man älskar det så mycket som vi gör.... : )

HD Wallpapers sa...

Wow ! Very nice,,,i really like it..

Fashions sa...

Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.

Clipping Path sa...

Nice article as well as whole site.Thanks.

David Millar sa...

I love seeing blog that understand the value of providing a quality resource for free.,

clipping path service
Background Removal Service

ebony lorange sa...

Looking very much pretty ! I appreciated for this great job. Image Resizing Tips
Photo Cropping
Clipping Path
Cut Out Background
Photography Help
Photo Touch Up
Product Photo Editing
Clipping Path
Photography Help
Photo Editing

pg slot sa...

โปรโมชั่น pg slot มากมาย เล่นง่ายจ่ายจริง แตกจริง ต้อง pg slot เท่านั้น! เล่นสล็อต พีจีสล็อต เว็บไซต์ตรงผู้ให้บริการเกมสล็อตออนไลน์ชั้นหนึ่ง ทกลอง เล่น ฟรี พร้อมโบนัส